om gårdagen.


 
misc | 


när vaknade du igår?
06.45
 
Vad skulle du göra?
upp för att räkna matematik samt läsa engelska i skolan.
 
Vad åt du till frukost?
äter inte frukost,men åt nog en smörgås i skolan.
 
Och lunch?
eh..en sub........med extra jalapenos + sriracha.
 
Vad gjorde du igår?
skola,köpte presenter och var sedan på klassfest + bowling! (var på 21 våningen??? dog)
 
 
 
Ringde du någon igår, vem och vad sa ni?
ja,ringde både mor & syster. frågade mor om barnstorlekar & ville få syster att öppna porten så att jag kom in i natt. (det funkade ej)
 
vilket humör var du på?
glad som in i gatan var jag!
 
Vad lyssnade du på?
det som spelades under kvällen, a.k.a inget som jag vanligtsvis lyssnar på.
 
 
Vad gjorde dig glad?
alla som var med igår + att jag ej förlorade på bowlingen.
 
Och ledsen?
hade ingen dricka hemma när jag ramlade in.
 
Vad drack du?
säg något som jag ej drack!!11!!! lolnä,vin,cider,sake + polsk sprit. /tummen upp osvv
 
 
Vad hade du på dig?
skolkläder först & sedan detta;
 
Köpte du något?
presenter till Benjamin,cider & BK-pommes!
 
Vem hängde du mest med?
vi var ju en stor grupp men flamsade väl mest runt med Troy innan han stack.
 
Vad ångrar du nu idag?
att jag inte stannade längre kanske?
 
Hur var dagen från en skala från 1 – 10
typ 9,viss sak som drog ner stämningen litt.
 
Vad hade du hellre gjort?
faktiskt inget annat,var en perfekt fredag!


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback