I'll tell you my sins and you can sharpen your knife / offer me that deathless death / good God, let me give you my life


 
mtwtfss | 


mmmm,går ju bra det här med att blogga mer seriöst....................menmne. har lov nu iaf och är redan uttråkad typ.......... som tur så ska vi fRiEnDs snart ses igen för att fika. /vuxna/ ughhhhhhhhh vad vill jag ens???
 
kan tipsa om Pauluns supermuüsli,mamma vann typ 40 förpackningar med kokos/kakao/hallon & tranbär/ingefära/mandel för ett tag sedan och har insett hur goda de är??? ++++ köpte rökelse med vaniljdoft från Indiska i lördags och nu luktar mitt rum chaithé 24/7??? dör
 
btw,har ju iphone nu (542 år senare) och undrar om jag nu laddar ner itunes kan jag då föra över musik från datorn eller måste jag köpa från itunes??


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

du kan föra över från datorn! det måste synkas genom itunes dock.

Svar: har försökt fixa itunes till datorn hela dagen men det funkar inte??
ida




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback