My love took me down to the river to silence me, and when he left I could not speak.


 
mtwtfss | 


lol,vet ej om jag nämt det innan men har ju lila/rosa hår???? lite mörkt fortfarande men det blir väl ljusare snart,vill ha pastell lila.......... *drömmer*
antal kommentarer jag fått? 6 st och alla är lika trevliga :-)
typ; "är det för halloween elläh??"  "åh så frääsigt!!"  "är det permanent eller?"  "sicken skum färg på håret du har."
 


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

Svar: Nä, blogg esse krånglar ju med alla sina uppdateringar så ingen verkar ju kunna ha mer än tre inlägg på framsidan, mycket trevligt. <3

och tycker det ser jättefint ut! vill få mitt pastellbebisblått sen med rosa underhår.




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback