intressant liv.


 
mtwtfss | 


 Alltså ja,har ju "sommarlov" nu egentligen men valde att gå två veckor i matte. Varför? Suger på matte samt behövde pengarna :-)
Går bara 08.30 . 12.00 men är svintrött när jag kommer hem??? Dör typ på bussarna hem?? Somnar såfort jag kommer hem??? Aja,"bara" 8 vardagar kvarrrrrr.
 
Sen så börjar jag tänka på vad jag vill göra i sommar??? Pressa i solen är givet då jag inte vill vara så blek längre.
Men sen då? Vill umgås med folk. Grilla. Åka på roadtrips. Shoppa på Gekås. Gå på Liseberg????
Synd bara att de bästaste vännerna jag kan ha har skaffat jobb och mina syskon ska jobba eller åka på kollo??
Och jag har en katt som inte kan lämnas hemma ensam???????
Gråterrrrrrrr.


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback