trettonde januari what


 
mtwtfss | 


 
Alltså lemme tell ya,idag har jag sjungt bland folk???????
Och jag gillade det???? Synd att det bara är på måndagar :///
 
Annars så ska vi börja med ett till fucking jobbigt arbete????????? Döööööööör.
Men ska ha med mig thé och oboy till skolan imorgon så yolo.


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

svar: jag shoppar aldrig kläder på rean utan böööööcker. kom hem med åtta stycken igår. vad ska jag med åtta böcker till? köpte över 100 böcker förra året. for realz. borde kanske köpa kläder istället.

Svar: hade en period då jag köpte nya böcker hela tiden,insåg efter ett tag att jag inte hade någon plats längre..........så jag ber skolbibliotekarien beställa till skolan istället haha.
♡ ida ♡




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback