ang. stulna plagg.


 
misc  mtwtfss | 


 
Haha ja,det är så hemskt.. I vår tvättstuga så finns det 'akuttider' som man kan boka i 2 h men de är liksom inte inlåsta i ett rum som de andra. Och först när jag gick ner så hade någon slagit av strömmen till min maskin,så allt var halvt tvättat och det låg vatten överallt. Sen när jag ska torktumla tvätten så ser jag att en kofta,ett par leggings och ett par strumpor saknas. *blir ledsen*
OCH dagen efter så inser jag att ett par haremsbyxor också är stulna??
Kläderna är sadly ej återlämnade även fast arg lapp.


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

din nya design <3



ps. skulle du vilja sälja din gamla?




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback