And when the night is cloudy there is still a light that shines on me.


 
mtwtfss | 


Oj,augusti redan? 10 dagar kvar tills min födelsedag samt 25 dagar kvar tills skolan börjar......längtar som satan till skolan haha? Saknar att umgås med människor + att faktiskt komma ut ur lägenheten.
 
Fin bloggfrukost jag intog innan med va? ................
......Synd bara att detta åts vid 18 - 19 tiden :-) Jo serru,jag har börjat vakna vid 15tiden nu på sistone.
Starkt jobbat! :-) Något bättre är dock att denna skål med youghurt där uppe ^ ska förhoppningsvis vara min sista då jag vill sluta helt med komjölk osv. Håll tummarna!


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback