City of Bones


 
read | 


 
"Sixteen-year-old Clary Fray is an ordinary teenager, who likes hanging out in Brooklyn with her friends. But everything changes the night she witnesses a murder, committed by a group of teens armed with medieval weaponry. The murderous group are Shadowhunters, secret warriors dedicated to driving demons out of this dimension and back into their own. Drawn inexorably into a terrifying world, Clary slowly begins to learn the truth about her family - and the battle for the fate of the world."
 
Trodde faktiskt inte att denna skulle vara något för mig,men efter att flera på tumblr osv gav den tummen upp så ändrade jag mig.
Och tur det för denna bokserie är ju jättebra??? Lite jobbigt blir det dock gällande en ganska stor grej med de två största karaktärerna,men läser tredje boken just nu och det verkar vända.
 
Roligt också att jag började läsa denna i fredags och idag så köpte jag den fjärde boken..............slukar alltså dessa böcker :-)


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

åh längtar tills jag kan börja med 5:e boken! Har du sett filmen ännu? hahah dör när jag såg den

Svar: vågar typ inte läsa klart tredje boken för då har jag bara två kvar :(neeeej,filmer baserade på bra böcker blir alltid dåliga ://////////
♡ ida ♡




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback