Hola amigaz.


 
mtwtfss | 


Som ni kanske ser så håller jag på att uppdatera bloggen,inte färdig på långa vägar vilket syns haha.
Förutom detta så har jag haft det sköööööööönt lugnt i helgen,bara tvättat och typ sett på Cougar Town (för 3456 gången). Har tydligen ett klädspöke i mitt rum då mina svarta haremsbyxor samt finfina nya strumpor är helt gone och den som alltid snor mina saker lovade att hen i n t e har tagit det?
 
Imorgon har jag värsta fullproppade dagen!!!!
lolnä,jag ska efter skolan dra mig till staden helt själv(!) för att fixa en ny väska,underkläder &
titta på några finfina klänningar på Indiska! Går typ i stan och tittar hela tiden,blir lugn typ?
 


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

hjälp vad fin nya designen är, önskar att jag kunde designa som dig <3

Svar: åh tack! ska fixa lite mer och sen så hoppas jag att den blir perf!
♡ ida ♡




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback