#whathappened


 
mtwtfss | 


Alltså............mina inlägg var mycket roligare förra sommaren? Hahaha vad hände egentligen,eller ah vet vad som hände men ändå??? MEN(!!!!) snart så har jag gått sex veckor på kursen och då behöver jag bara vara där två halvdagar varje vecka tills skolan börjar och då kommer bloggen nog bli mer uppdaterad!! (✿◠‿◠)
Och OCH ska förmodlingen fota gravida Emma när jag någonsin blir ledig,så då blir min kamera äntligen använd igen!!
 
Ah yes,my blog is going 2 b perf.
 
 


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

Sv: Är än så länge på säsong 4 av Skins och kollar därför på Netflix :)



Känner exakt samma sak haha om mina! :( :D

svar; tackar! just detta kommer från den här sidan; http://statigr.am/viewer.php#/user/352559221/
Är besatt av hennes overlays, tror att jag bara har lagt upp bilder med hennes overlay på min blogg (?) Men haha jag är inte säker för jag är besatt och har 9128398 overlay bilder på min dator åh




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback