"Read the banana Britta.."


 
mtwtfss  watched | 


alltså varje gång vi inte har internet så slutar det med att jag _varje_dag drar igång Community pga enda serien jag har alla avsnitt på MEN det börjar att bli enna jobbiTT nu när jag liksom säger alla repliker före de andra.
mvh behöver internet och andra serier puss


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

varför är erat internet bajs för? :( synd att du inte bor i örebro för då kunde du få alla serier jag har så skulle du inte ha tråkigt en enda sekund!

Svar: venne,assegt så jag kan knappt göra något :( + min mor är seg och ringer inte till dem :((((
idapls



Dumt ju :( haha du får ta tag och ringa, annars kommer ni aldrig få internet :(((((



community är bästa serien

Svar: preaching to the choir qurrrl
idapls




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback