To the outside: the dead leaves lay on the lawn,for they don't have trees to hang their own.


 
captured  mtwtfss | 


Ligger i min mysesäng med en kopp 'cozy christmas' (måååste verkligen köpa nytt thé,helst smultron eller mango från indiska.............) & kollar på mina bästaste f.r.i.e.n.d.s!
Har gjort världens goaste mackor,körsbärstomater + saltgurka + hamburgerdressing = tazty shit.
Vårat internet ligger nere (igen) och jag har bara tvättat hela dagen,livet som arbetslös♥
Måste ringa någon på soc och fråga om när jag ska ha möte,måste liksom betala räkningar?
Annars så har jag absolut iinget annat att göra? Blev dock inbjuden upp till Borgstena på florence dumas och lugn,kanske kan fota något med kameran????????????????????????????


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

Du kan väl fota Aron i helgen om du kommer ut, ska försöka fixa en fotobok sen :)

Kram

Svar: jo det kan jag väl,får inte glömma kameran bara.:)
♡ ida ♡



Jag tycker att böckerna var bra! men antar att det inte precis är för våran ålder, oh well ska ändå läsa dem!!

var laddade du ner alla säsonger av vänner?

Svar: på tankafetast innan de började suga,så söker bara på friends swesub på tpb och får upp dem.
♡ ida ♡




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback