tjugonde september.


 
mtwtfss | 


Morgonen började med att jag raderade två års blogginlägg,herreguuuuu så pinsamma grejer jag hade skrivit om & helt onödiga fangirl inlägg om TMB.............. alltså nej,är glad att 2009 & 2010 äro borta. nu så ska jag med mamma ut till staden,det öser också ner hagel typ varannan minut. roligt.


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

sv: På lager 157 :)



oh vad fint nagellack det ser ut att vara! höhö aa gamla inlägg vill man knappt kolla på ^^

sv: hihi tack! :D Jag tog hjälp av firebug och kollade koden för svarskommentarerna. Så på så sätt kunde jag styra hur det ska se ut. Kan göra en videotutorial om du är intresserad! :)

Kramis!

Svar: Ja,det skulle vara guldvärt då inget jag provar funkar..
ida ♡ ~



Snygg nagellack :)

Svar: Tack! :)
ida ♡ ~



Vinnaren i Vongadget-tävlingen är nu presenterad i nya tävlingsinlägget :D Hoppas du vill vara med och tävla igen!
http://adaras.se/2012/september/tavling-vinn-ett-par-damn-heels-i-din-favoritfarg.html#comment




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback