At it again.


 
  misc | 


 
Jag brukar få komplimanger för mitt hår och mina ögon. 
Jag tycker det är obehagligt att tala i telefon,träffa nytt folk och prata inför folk.
Jag har samlat på böcker och emo hårband.
Ett band/artist jag inte klarar av att lyssna på är Miley Cyrus/Rihanna.
Jag har en förmåga att få andra att känna sig obekväma.
Jag ångrar att jag köpte 'onödiga' saker för mina pengar.
Jag glömmer aldrig när jag precis börjat få tant röd på besök och lillsyster undrar jättehögt på bussen varför mamma måste köpa blöjor till mig,"har jag kanske kissat på mig??"
Jag tror på att efter en shitty sommar så kommer den fantastiska hösten.
På offentliga toaletter brukar jag torka toalettringen innan jag sätter mig ner och jag tar inte i handtagen osv.
I min jackficka har jag alltid öh,har bara en vinterjacka som jag brukar ha all skit i.
Någon/några brukar kalla mig för 'niggah'/beda,mitt namn är tydligen för långt......?????
Det här året kommer jag känna mig gammal.
Jag hoppas att jag en dag hittar ett asc00lt jobb och flyttar hemifrån!11111!!!! :---))
Jag stör mig på människor som allvarligt po serri säger YOLO och SWAG.
Något av det sötaste jag vet är bebizar och kattbebizar.
I telefonen svarar jag aldrig om det inte är familj och då skriker jag 'FAN VILL NI NURÅ ERA JÄVLAR'.
En låt som gör mig glad är typ alla.
En låt som kan få mig att gråta är typ alla.
Om jag är ensam hemma brukar jag vrider jag på mina favvo oldiez och skriker med.
På McDonalds beställer jag oftast McChicken eller vafan den heter yo.
Jag tycker jag är ganska duktig på att rappa.
Ibland undrar jag varför vissa monzter finns.
Jag fick en "aha-upplevelse" när jag fick veta varför alla utländska grappar har aslånga freaky naglar.
Jag tycker inte om min fötter uschhhhhhhhhhhh.
Det dyraste jag har köpt är venne,mitt ena objektiv? Tycker att allt över 99:- är svindyrt.
Ett köp jag ångrar är vissa smycken då jag knappt använder skiten samt mina piercingar från UVX då han säljer för stora och man får inte byta tillbaks. :)))))))))))))
Jag tycker om människor som gillar mig........................ :$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
Om jag såg en hundralapp på marken skulle jag gråta utav lycka.
Jag ser upp till vår räddare..  .. ..  Zoot.
Jag saknar min lillsyster,min Rupert och mina pengar lol. Vill leva la vida loca igen.


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

Sv: Tack! :)




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback