120703 - Du ska vara den du är och inte vara som alla andra.


 
mtwtfss | 


 
Sup mah hoez.
Dygnade ju som sagt så att jag inte skulle somna ifrån EmmiZzZ lol,fast sen så däckade jag typ i en timma in her comfyyy sofa.
Så ja.................har sovit gött änna. Och så har vi sjungt gamla låtar,som 'Vacker Utan Spackel' hahah.
Sjukt att man kan all text till typ ALLA låtar från när man var U N G.
 
Syster cyklade ner till affären och inhandlar (förhoppningsvis) tonfiskröra.
Idag igen.
Ida likes it that way yo.


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

Du va såååå gullig när du låg och sov i min soffa! Tack än en gång för en otroligt rolig emma och ida dag, du är bäst! <3


Gjorde det ont att pierca Septum? ):

Svar: Nä,inte så men jag är så mesig och spände mig så mycket vilket gjorde det obehagligt att pierca mig. Typ.
I D ▲




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback