So I start a fight cause I need to feel something and you do what you want cause I'm not what you wanted.


 
mtwtfss | 


Zup homes.

Har precis haft dödens engelska,är så jävla trött och näsan bara rinnerrrrrr. Har fortfarande inget internet,tv eller telefonnnnn. Dör lite. Under helgen så har jag inte gjort mer än att sova,städa,titta på film,läsa och gått efter katterna för att se till så att de inte gör sin business där de inte får. Känns som om katterna är 9 veckor igen för de kan liksom inte göra något själv längre typ..
Aja,ska snart ha estetiskt tillval vilket denna termin är foto för moiiiiiiiiii. Kommer säkert inte göra något som jag vill fastän att det står att vi ska fota,redigera samt uppbygga en hemsida eller någottttttttt.


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback