Right now.


 
watched | 




 


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

Jättefin men vad konstigt att du inte har fått bilderna, jag skickade ju till [email protected]..... ska prova igen :-)



hahaha, åhhh, nu blir det rätt då.... har skickat 3 bilder och förklarat hur jag vill ha dem typ :)



Det kan stå samma som innan : Lina - mamma - mode - vardagsbabbel - välkommen till mig !



sv: inte precis likadant, som sagt tyckte det du gjorde i toppen av headern var snyggt. Men jag vill fortfarande behålla den andra headern med, förstår du kvinna?

HAHAH



hej! tävlingen du deltog i om ett smycke från imbusy.se är avslutad, du hittar vinnaren på min blogg ;)



kram, http://hannalovisasol.se




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback