Mitt hjärta blöder.


 
mtwtfss | 


MM bra,hittade min favvvvvo app i mobilen på nätet så nu kan jag bombarera er alla med jobbiga korttttttttttt.

Vaknade för en stund sen,måste seriölst vända tillbaks dygnet. Börjar skolan om tre dagar liksom,men det är jobbigt att leva när man är förkyld och sova ska vi inte ens prata om ugh. Plus att Batman har blivit helt jävla störd nu på nätterna,springer runt överallt och igår lämnade han en stor överraskning under min brors säng. Var inte glad då.

Meeeeen på måndag ska jag ha roligt (om nu inget händer),ska mumsa kinamat och shoppa nytt!



1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

Åh,så gott det ser ut! :)



SV: hihi tack !



Fin blogg! :)



asså är inte katterna rumsrena än?




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback