it's been an long night.


 
misc | 



I sommar ska jag
förhoppningsvis bara sola,äta twister och dricka Trocadero.
Jag längtar till um,skoldagens slut då jag ska köpa dyyr blekningsmedel? Annars så är det väl till v13,för då är alla jobbiga skolprojekt slut.
Jag skulle vilja mer materiella saker,som kameratillbehör/kläder/skor/piercingar & kattleksaker.
Bästa maten är tonfisksallad & tonfiskröra.
Jag är beroende utav musik,speciellt då jag sitter på bussen och kan låtsas att jag är med i en film och mitt soundtrack spelas upp.
Jag läser ingenting,eller jo vi måste läsa Svinalängorna vilket jag inte vill.
Jag ångestar allt,speciellt skolan och sommaren då jag inte vet hur det blir (fyller även 20 då,uscha.)
Mitt bästa ämne i skolan är hahaah,kultur. Typ de enda ämnet där jag får VG/MVG på allt.
Jag tittar helt på min dator.
Kvällar tillbringar jag helst med att titta på fantastiska serier.
Jag skulle behöva mera tid, pengar och myycket sömn!


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

Jättefint inlägg!



sv: Tack!



SV: Tack. c:



Min och mysig blogg du har. :)



Vilken vacker bild ;)

Älskar din design ! Du är så gullig ! ☻

Kram



haha man måste älska Jessica, skön bild!



Kattleksaker har vi massvis i en låda (tror jag), kan säkert mötas i stan nån gång så kan du få allt, våra katter är så lata och leker inte endå ;P

Har en rosa döskalletröja också som Rupert kan chilla omkring i, haha.



Din är otroligt fin! Udda och stilren :)



Jätte fin blogg med riktigt fina bilder!! :DD Gillar den verkligen! C:



SV: Tack så mycket! Din är också superfin :)



Sv: Det heter "letter gothic std" :)




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback