hahahaahjrklt


 
mtwtfss | 


lol,jag "börjar" skolan på onsdag.
döda mig.


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

hej snygging!!!
kunde du kanske göra en sån design du hade nyss, (den nya är snygg!!)
gör om du har tid och lust. ingen brådska hihi puss

Svar: yes,du ville ha den med dropdown va?
idapls



ja om du har tid, den var väldans fin!

Svar: håller på att fixa nu,vilka färger/typsnitt vill du ha och gör du en header själv?
idapls



fina bilder!



header kan jag fixa själv, lägg in vilket typsnitt du vill så kan jag ju ändra det senare isf :)

Svar: okok,men kan du hjälpa mig med en photoshop grej?????
idapls



absolut!! just tell me what :D

Svar: greit,skriver på mailen!
idapls




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback