You regret you made me, it's too late to save me.


 
mtwtfss | 


Ibland så  undrar jag varför alla vill ändra på mig så jävla mycket. Är det verkligen så jobbigt att jag ska få vara mig själv? Jag är trött på att alltid höra att jag inte passar i det jag vill ha,det är ju inte precis som om ni tvingas vara nära mig eller ens se mig. Såfort jag säger att jag vill pierca earl osv eller att jag vill täcka hela kroppen med tatueringar så får jag höra att det är så fuuuuult och att jag inte passar i det. Precis likadant är det med alla hårfärger jag vill prova,alltid får jag höra hur fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuult det är eller att DE inte vill att jag ska göra det.
Ursäkta,vem är ni att säga åt mig vad som är fult? Jag är obekväm med min kropp,jag hatar allt med den och inte älskar jag mitt ansikte med de små ögonen,den stora näsan och de svarta ringarna. DÄRFÖR vill jag "förbättra" mig själv med piercingar,hårfärger och tatueringar,så att jag har något glädjande att se på. Jag älskar min "emo"piercing,min septum och alla mina fula hårfärger för allt visar VEM jag vill vara och är just nu.
Vet inte riktigt vad jag ville säga med texten förutom att sluta säga hur fult NI tycker sakerna är eller hur konstigt/fult det skulle se ut på personen för vi alla har olika bedömningar på vad som är fint.

Och nu när jag redan håller på att skriva så kan vi ta upp det här med att folk inte verkar fatta att jag inte är som andra i min ålder. Jag vill inte sUpA varje helg,bara för att jag kan,jag vill inte festa med människor jag inte känner och jag fullkomligt hatar att tvingas göra något bara för att jag tydligen blir deprimerad utav att vara ensam hemma. Jag har social fobi och får ont i hela kroppen såfort jag är med i en stor folkmassa,jag är för blyg för att vara den första som pratar osv. Jag känner mig trygg när jag är i mitt rum och tittar på serier,för då slipper jag åtminstone alla dryga kommentarer och blickar. Ibland så får jag ett sug utav att vara med andra,men så inser jag all skit som sägs bakom ryggar,alla hånskratt och lögner.
Och då är min fantasivärld bättre än denna verklighet.


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

Riktigt bra skrivet. Kan inte mer än hålla med!



vet inte riktigt vad jag ska säga, mer än att jag inte tycker att du behöver förändra dig, men det är bara min åsikt. jag tycker att du är grym som den tjejen du är, du är en av dom få som jag känner är en äkta vän. vet hur det är att vara obekväm och jag hoppas att du en dag kommer känna dig bekväm, jag finns här och det vet du :)



Du jag håller helt med.

Varje gång jag vill prova något nytt så säger alla att det är fult, okej inte alla, men de flesta i min familj.

Hur vet dom att det är fult när jag inte ens har testat det ännu. Jag pierca läppen, och de sa att det skulle vara fult. Sen när jag gjorde det så berätta alla hur bra jag passa i det...



Sedan när jag vill färga håret i olika färger, alltså prova lite, för det är kul att experimentera. Sen säger någon nej det passar inte, och när jag väl gör det så passar jag plötsligt i det. Det är så störande för de kan inte säga att det är fult när jag inte ens har provat ännu, de vet ju aldrig. Man ska ju våga prova! Så skit ideras åsikter och gör vad du vill, du de du har gjort nyligen är snyggt på dig! Okej :)



Fan vad tråkigt att folk är sådär om hårfärg och roliga saker! Jag känner igen mig i din text, det var bra skrivet!



Folk kan vara så jävla klantiga när de säger att vissa saker är fult, och som du säger så är man ju inte så nöjd med sitt utseende redan innan.



Man ska ju våga vara sig själv och smaken är som baken.

btw: Du är jättesnygg! ... Dina piercingar och håret och allt är jättefint!



Fortsätt vara dig själv! Det antar jag att du kommer fortsätta med :)



<3<3<3<3<3<3<3<3<3



lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback