Bitter tears and broken hearts,we're teenagers.


 
mtwtfss | 


Haha jävla muppkatt som typ biter/trycker in mitt finger tills han får kväljningar. ♥

Dock är jag liite arger på båda då jag fått torka upp piss bakom tvn där mina böcker är,plus att de har pissat på mina leggings.. Jaja,de är fortfarande små och vi visar inte toan varje timma som vi egentligen ska (men det har vart lite svårt då jag faktiskt går till skolan hosthost) menmen. Just nu så sitter 3/5 utav familjen i vårat rum och lyssnar på Smurfhits.....lol.

 



1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

va söttttt :D



sv: säger tjejen som lyssnar på smurfhits.....

haa du ska lära katterna att inte pissa överallt.



åååh vad söt :(:(



Verkligen jättesöta bilder! Vilken liten katt! :) Det var ett tag sen min katt var så där liten...




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback