me before you


 
read | 


 
meeen guuud så bra bilder jag tar :-)))))))))))))))))
 
"Lou Clark knows lots of things. She knows how many footsteps there are between the bus stop and home. She knows she likes working in The Buttered Bun tea shop and she knows she might not love her boyfriend Patrick.

What Lou doesn't know is she's about to lose her job or that knowing what's coming is what keeps her sane.

Will Traynor knows his motorcycle accident took away his desire to live. He knows everything feels very small and rather joyless now and he knows exactly how he's going to put a stop to that.

What Will doesn't know is that Lou is about to burst into his world in a riot of colour. And neither of them knows they're going to change the other for all time."
 
Alltså.
jag hade inga typ wow tankar om denna bok innan jag började läsa den (mest för att jag lyser cheesy fantasy haha) men läste ut den på en dag???? låg i sängen 02:00 med mascara i hela ansiktet och en stor gråtboll i halsen???
 
SNÄLLA SNÄLLA LÄS DEN,jag tipsar om den till alla jag känner haha (vill att ni ska vara emotional wrecks like yours truly).
 
men den kommer tydligen ut som film?? venne om jag kommer se den då jag inte är helt hundra på skådespelarna :/


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

jag älskar att jag vill läsa typ allt du tipsar om, mitt bibliotek hade till och med denna :DD

svar: älskar ful-serien än så länge. har läst första boken en gång innan för hundra år sedan och vill läsa om den innan jag går vidare. visste inte att det fanns fler förrän nyligen. :3




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback