Jag är starkt svart kaffe, ambitioner och regn.


 
mtwtfss | 


 
 vet ni vad som är jobbigt?
att jag har vart ledig (eller ah,var sjuk ons+tors) frpn skolan ett bra tag,MEN har fortfarande ej skickat in arbetet???? den absolut sista dagen att skicka in är fredagen den första april kl 12.00.................. jag är absolut inte i närheten utav minst tio sidor i skrift???? har bara åtta???? har inget mer att dryga ut med???
+++++ kan inte ens komma in på office 365 där arbetet är sparat i????????? skjut moi~~~~~
 
kids,prokrastinera icke då blir ni som denna blogginnehavare........? äh.
annars då? gråter över att jag VET att det finns en massa böcker till mig i skolan,jag fuckade upp mitt hår innan :-) & jag har även köpt två nya piercingar + ett mobilskal (för 9:-.........hallå) och imorgon ska jag förhoppningsvis fixa ett nytt pass (nu när mitt hår är ett skatbo yay).


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback