Två serier som borde ha lagts ner.


 
  watched | 


Trodde aldrig att dagen då jag hatar Supernatural skulle komma. Men kan någon allvarligt säga att serien förtjänar en tionde säsong? Kunde se tretton avsnitt på säsong nio,och då fick jag tvinga mig själv att se dem.
Vad ska de liksom göra i en säsong till? Redan efter femte säsongen så tyckte jag att serien tappade spänningen,den var så himla mycket bättre när de jagade demoner och var jävligt angsty. Men denna änglasörjan bums me out,vill radera hela den hära Castiel skiten.
 
Älskade Glee.
Vad kan man mer säga än att det har spårat ut rejält? Missförstå mig inte,jag är fortfarande in awe för de första säsongerna när man fortfarande blev helt giddy inför RachelxFinn & KurtxBlaine men nu verkar skrivarna ha slut på idéerna? Alla blev helt utspårade och ja,jag har inte sett de senaste säsongerna.


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

Orkar typ inte ens följa Supernatural, överdrivet lång, och Glee.. no comment..

Svar: eller hur,förstår inte hur de kan få fler säsonger medans andra serier blir nedlagda :((
♡ ida ♡




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback