sång & hemska lärare.


 
mtwtfss | 


Alltså,vet inte hur man ska kunna förklara våran sånglärare utan att låta bortskämd? Men hen är verkligen hemsk.
Hen har flera gånger fått vuxna människor att gråta genom att lätt mobba samt hånskratta dem rakt upp i ansiktet.
Hen ska alltid "ta" på en,även fast flera har sagt att de inte tycker om sådant. Jag tex hatar när folk jag inte känner/gillar rör vid mig men hen vägrar att lyssna.
När jag valde sång som tillval 1 så trodde jag att vi skulle lära oss olika tekniker osv,men nu så har hen sagt att alla i gruppen ska/måste sjunga inför publik på skolavslutningen. Två har sagt att de inte ville detta och hen satt och sa jätteelaka grejer till en. Hen som fick ta emot skiten var nära till tårar men när vi andra sa till läraren så var hen tvungen att gå iväg (började säkert lipa w/e)???????
 
Liksom,visst vi är alla över 18 år men sen när ska vi få skit bara för att vissa inte vill / kan sjunga inför en massa personer? Jag har världens ångest inför skolavslutningen pga detta.
 


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback