trettonde mars holla


 
mtwtfss | 


you gotta love kattens budoir
 
Hallå hej,sikket väder vi har haft eller???? t.o.m jag som hatar solen har nu suttit ute varje lektion och jobbat..........................
...................."jobbat" asså.
Dock så har vi aldrig några lärare närvarande längre,alla är typ borta och nästa vecka har vi liksom inga där??
Den dära närvaron kommer ju inte att missbrukas eller något............
 
 
Har stoora planer för bloggen men ska iväg till Borgstena imorgon så det får vänta ett tag........
Funderar på om jag ska orka kånka med mig kameran??? Se ifall jag hittar lite vårtecken????
nä.


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback