vad blir det för mat?


 
foodie | 


Låt oss fixa litt mat denna finfina söndag!
Jag har vart vääääääldigt sugen på chili con carne sen jag blev vegetarian och nu provade jag på chili sin carne......
 
 
Jag tog helt enkelt och stekte de färska grönsakerna med en jäkla massa vitlök tills de fick en fin glans,
sen så hällde jag i bönor samt majs,på med kryddblandningen samt vatten. Sen så fick det puttra på låg värme i sisådär 7-10 minuter.
 
 
M Y C K E T   G O T T  ! ! !
/och mättande


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

Ser gott ut! Ska prova på det :D

Svar: do it!!! har typ 40 matlådor kvar<333
ida




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback