tjugosjätte juni


 
mtwtfss | 


Jobbigt att vara vegetarian ibland ://///
Hola. Är lätt nestämd idag lol då jag hade tandläkartid imorses.
Jag hatar tandläkarna jag har då jag i flera år har sagt vilken skräck jag har samt att sprutor inte är mig grej.
Om de någonsin lyssnar? Nej.
+ att han fucking slipade mina friska tänder? Och gjorde de blårandiga?
Och bedövningen började verka efteråt när jag var färdig så fick gå runt med ett bedövat ansikte som bara hängde. Var seriöst lipfärdig när jag kom hem.
 
Så jag treat:ade mig själv med god lunch och var även tvungen att dra på mig mina rävar då hösten är här?
Råkade även somna vid 17tiden och vaknade upp helt ensam i lägenheten nu 21.30 lol.
Lycka till att somna nu Ida.
 
tl;dr tandläkarna har fuckat upp mitt liv,jag grät pga smärta,åt nudlar och sov.


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback