en tisdagslista.


 
misc | 


 Jag heter Ida Maria Elisabeth.
Jag är för tillfället trött,hungrig och uttråkad.
Jag är bra på att övertänka varenda lilla grej.
Jag tycker inte om att alla städer har cirkusar nu på helgerna. Clowner och trötta små djur.
Jag är dålig på att hålla kontakten med personer som jag gillar.
Jag läser Allegiant utav Cassandra Clare (drar ut på att läsa de sista sidorna haha).
Jag gillar när man får krypa ner i en nybäddad säng,nyduschad och med nyrakade ben.
Jag sjunger rätt så dåligt men sjöng framför skolan ändå.
Jag älskar att bara vara. Så det tänker jag göra hela sommaren.
Jag är inte speciellt bra på att lämna in skoluppgifter i tid.
Jag föredrar bekvämt före obekvämt.
Jag tycker om nybäddad säng,gosiga katter,jordgubbar & islatte.
Jag är beroende av Coca-Cola Zero & Pepsi Max.
Jag har på mig en gammal klänning från H&M.
Jag dricker Oatly's havredryck med chokladsmak,hur god som helst!
Jag lyssnar på Lana Del Rey - Every Man Gets His Wish.
Jag blir arg på att vädret antingen är kvavt eller svinigt kallt,var bara varmt nångång.
Jag är rädd för allt möjligt men nu är det att jag faktiskt inte har klarat årskurs 1.
Jag önskar att jag vågade mer.
Jag är pinsamt dålig på mycket,hur klarar jag mig egentligen?
Jag är uppväxt i en byhåla där alla vet allt om alla.


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback