sommar i sverige.


 
captured  mtwtfss | 


De senaste dagarna har bjudit på spöregn blandat med åska,vilket är rätt skönt då det alltid är kvavt ute??
Har fått in en vana att alltid tända mina ljus då grannarna röker på vareviga natt.
Bebisen bryr sig dock inte,han är mest intresserad utav alla harkrankar i mitt rum.
Eller så sover han. Och snarkar. Väldigt högt.
Annars så dricker jag livets drycker a.k.a Cola Zero & Pepsi Max.
Min tandläkare må hata mig men idec. #rebell


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

sv: TACK SNÄLLA, har spanat in buffaloskor från Zalando som jag inte har råd med som det är nu..!



verkar ju så mysigt, älskar förresten åska - är typ det mysigaste som finns!

svar: jag har en 'google nexus 5 by lg' eller något i den stilen, google's telefon som är gjord av lg! typ den mest prisvärda telefon jag har varit med om!!



Härliga bilder :)




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback