fredagen.


 
mtwtfss | 


 
Idag har jag faktiskt gjort något annat än att sova tills kvällen? Även fast jag försov mig så kom jag iväg till Fristad så att jag kunde hänga litt med Emma & Benjamin! När jag kom fram så promenerade vi till kyrkogården för att besöka Malin lite & sen tillbaks till lägenheten för mera häng. Mucho trevligt.
 
Dock lite läskigt att,
  • Benjamin satt och vinkade vid graven och jag har läst att barn kan se andar lättare??
  • En äldre tant kollapsade rakt ner i gatan när jag steg på bussen imorses och ingen fick liv i henne??
  • SEN när jag var påväg hem så hade någon annan stupat utanför systemet så ambulansen var även där?????
Nu ska jag fortsätta med att se om 30 Rock & redigera lite!


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback