den fjortonde juli


 
mtwtfss | 


såhär spenderades min lördagskväll(?),med NCIS & nudlar med rostade solrosfrön!
Har äntligen kommit till elfte säsongen,men tydligen så lämnar "Ziva David" serien nu så är litt ledsen osv.
Alltid de kvinnliga karaktärerna som försvinner :/
 
Sitter just nu och försöker fixa ett slags snapchat overlay men det går sådär.
Fick en länk till PS men min dator har inget minne just nu då jag har en del serier som skräpar,
+ att jag inte precis vet hur man gör en bild transparent lol.
Satt uppe till 05.30 imorse och kämpade men inte funkade det.
/ska även börja med designen ikväll??/


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

aah mysig bilder!!!

Svar: Tack!
ida




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback