foodie.


 
captured  foodie | 


 
Alltså. Det hära med vegetarisk mat är ju min grej???
Har ätit detta innan men nu strimlade jag i en vegetarisk schnitzel och stekte allt i sweetchili sås....
......ger gärna ut "receptet" för ni måååste prova!
 
Har även skapat en ny kategori på bloggen,"foodie" som snart ska fyllas med mat/recept osv.
Ska även se om jag har kvar några gamla recept på bloggen!1!!!!
(är coca cola veg???? hörde att fanta hade fiskfjäll i sig och blir ledsen om det är så)


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

fejk-cola, typ lidls och så, brukar silas genom animaliskt gelatin istället för syntetiskt. men det är inte colan du ska se upp för, det är alkohol! om du dricker det. där är skitmycket animaltiskt. :c

Svar: okok,dricker typ bara coke vanilla/cherry & pepsi<33333haha,är tråkig så dricker aldrig alkohol typ,bara ibland.......
♡ ida ♡



Är du vegetarian eller gillar du bara vegetarisk mat :)?

Svar: alla gillar väl vegetariskt men jo jag är vegetarian(måste bara läsa på lite mer om olika recept) :)
♡ ida ♡




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback