drömmen.


 
misc | 


 
 


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

så jävla braaaaaaa!! tittade igenom veronica mars för ett par veckor sedan. vet du varför de bara slutade mitt upp i allt??

Svar: i knooow,slutar aldrig att se på den! vet inte,tror att den la ner den pga att de ville satsa på annat eller något..MEN filmen kommer snart!!!
♡ ida ♡



förresten. skulle du vilja göra en design åt mig? kan betala såklart.

Svar: jag skulle vilja göra det,men det beror på om den ska vara jätteavancerad/tidskrävande då jag inte kan mycket om kodning haha och jag har svinmycket att göra i skolan..
♡ ida ♡




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback