den andre januari tvåtusenfjorton.


 
mtwtfss | 


sorry sorry för typ inget bloggande men har vart ute i Borgstena sen forever typ + att vårt internet aldrig vill koppla till min dator.
Har även tröttnat rejält på min design,gör små ändringar någongång men orkar aldrig fixa om helt. men ska nog komma på något nu idag,eeeftersooom jag ändå har vänt på dygnet :-)))) somnade 05 och vaknade 14 :-))))
 
På bilden är det mina fantastiska julklappar som jag fick,är riktigt nöjd för detta är nog första året jag har fått saker som är jag??? liksom thé??? chaipulver??? muggar??? lilla my??? älskar det.
 
 


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback