sing me to sleep.


 
mtwtfss | 


Men hej.
Kanske skulle uppdatera lite bättre på lille bloggen. Skolan flyter väl på såhär efter 3 veckor,nu har vi typ börjat ha riktiga lektioner vilket är fab då jag hatar introduktionsveckorrrrr. Är även jävligt fräsch varje dag då jag har fått en massa bakterier från andra i klassen och går nu runt med feber,huvudvärk,hosta och är helt täppt i näsan.
#thanksobama
 
Stack till Borgstena direkt efter skolan på fredag och stannade hela helgen vilket var skönt då jag (äntligen!!!!) fick sova ifred...............samt fick dricka så mycket thé som jag kände för. #älskarthé
Älskar att vara en tant.
 
Har även fått/läst en hel del nya böcker och nu ska jag börja läsa den sista delen i De Utvalda.
Har bett bibliotekarien om att hon ska beställa in de senaste böckerna om Stephanie Plum!!!! Och hon gjorde det!!! Så jag får den snart!!!! Så ja,har fullt upp.


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

Japp du fick sova precis hur mycket du ville och dricka hur mycket te som helst! Fint med semester va?! :)


De utvalda är as bra, har 3:e boken som jag måste läsa sen! fan

Svar: i know,ska börja med den 3 nuuu.
♡ ida ♡




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback