alltså denna jacka.


 
mtwtfss | 


såg den i butik för ett tag sedan och jag villvillvill ha deeeeeeeeeeeen!!!!
men.
800 spänn.
så.jävla.dyyyrt????
 


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

Åh det finns så många snygga jackor i den modellen i höst! Vill ha! Får dock inte köpa fler för jag har redan tre olika kappor :P :(

Svar: I know,jag har redan två jackor men orkar inte gå runt i en otymplig dunjacka längre haha :(
♡ ida ♡



Svar: Nä eller hur.... Men den här verkar vara poppis i år så det dyker säkert upp fler varianter och prisklasser!^^



Ändå ett okej pris för en jacka :3 du lär inte hitta en snygg och funktionell för mindre pris 3:

Svar: Nä precis,ska prova den sen när mitt CSN kommer! :)
♡ ida ♡



Swag! Snygg :)



lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback