tjugotredje oktober - intressanta rubriker på sistone.


 
mtwtfss | 


http://cdn1.cdnme.se/3849338/6-3/tumblr_mtupzm6nuw1rreburo1_500_525c54eee087c348a159ebf6.gif
 
Alltså,så_himla_fin??
Mmhej,var hemma idag för att jag mådde så jävla illa (bra jobbat gmn) och har bara typ gått ut för att handla/träffa lite syskon samt för att tvätta. Roligt liv osvvvv.
Menmen imorgon så har vi en ganska så chill skoldag då vi ska spela spel/dryga fram tills 13.00 då vi ska lyssna på Annika Östberg,sen på fredag så har ju jag bara två lektioner och sen skulle jag nog vara med en vän resten utav dagen typpppppppp.
 
SEN SÅ ÄR DET LOV I EN FUUUUCKING VECKA?!?!?!?! VILL GRÅTAAAAAAAAAA. :-----)


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

asså tate <3

sv: åh jag förstår :(




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback