tjugonde oktober.


 
mtwtfss | 


 
Hösten♥ (fast nu är ju alla löv stora slaskhögar pga väldigt mycket regn).
Var på bio igår med Kevin.......................alltså.......vi såg på Insidious Chapter 2 och jag satt och skrek 95% under filmen. Bra att jag hade någon att slå på då jag blir lite för öh inne i filmen och måste slå på någon.
Nä men serri,att åka hem 23.00 helt själv var icke roligt. Inte att försöka att somna sedan heller.
 
Annars så har jag haft världens segaste söndag,väcktes vid åtta utav att grannen I HUSET JÄMTE spelade på sin hemskaaaa elgitarr. HAN ÄR SVINDÅLIG.
Så ja. Vart ute,gjort grönsakswrap och nu ska jag duscha samt se på Vänner.


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback