sjunde oktober.


 
mtwtfss | 


Hola igen.
Idag har vart en otrooooligt seg dag mhm,eftersom min grupp var färdig att redovisa förra veckan så fick vi vänta på att de andra skulle jobba i 2 timmar. Alltså..............jag dog på skolbänken osvvv.
Segt då Emma kunde ha träffat mig?????? Redovisningen gick väl smärtfritt även fast jag helst ville springa iväg kräkandes. :)))))
Sen så skulle jag prova lite kläder som jag sett på nätet men nä alltså,var det inte äckligt sidentyg så var klänningarna askorta. :// Så istället så köpte jag braiga thé saker & en stooooooooor väska.
 
Har även gjort klart bloggen typisch och ska nu dricka thé samt smocka i mig satsumas(!!!).
 


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

nu har dina sidomenyer försvinnut :c

Svar: jag vet :/den gör så ibland och jag vet inte vad problemet är??
♡ ida ♡




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback