I’d trade all my tomorrows for just one yesterday.


 
mtwtfss | 


 
Idag har jag vart jättesmart och gått ut för att leta paraply samt reflexer,bara det att idag så har det även vart klass 3 varning. Hej lelle stormen osv.
Hittade ingeting förutom leggings samt underkläder(med vargar på???) så jag stack till Maxi(<33) och inhandlade nya raggsockar,bakmix(är lat),satsumas och en burk julmust....................älska livet.
Sovrumslampan gick även sönder idag :-----)))))))))))9 menmen tog fram adventsljusstaken så nu är det jul.
 
 
 
 


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback