hur denna skolvecka har gått


 
mtwtfss | 


http://24.media.tumblr.com/b41a4ad48c8855a745191f4e7b3b6e77/tumblr_msilo7Qoov1rugkz1o1_500.gif
 
+ Emma har nu tryckt ut lille Benjamin!!!!!
 
- Kan verkligen inte sova ut???
 
+ Hittat ungefär världens mysigaste samt finaste långtröja som jag nu bor i (ska köpa flera även fast den bara finns i grått)!!!!
 
- Kommer hem med förjävla huvudvärk _varje_dag_????!!!!
 
+ Har bokat tid för synundersökning samt hitta bästa brillorna,så nu kommer jag äntligen att se igen!!!
 
- Stör mig på några människor som typ måste vara runt mig 24/7!!!
 
+ Köpt säkerhetslås till sovrummet så nu kommer ingen in?!?!?
(börjar nästan gråta,får liksom ha mina saker själv utan att någon stjäl ifrån mig??)


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback