Åker dit,åker vi alltid alltid limousin.


 
mtwtfss | 


Kolla ba sicken myzig bild jag tog imorses??? MMMMMM,finfint väder nu asså.
Annars så har jag spenderat dagen hos optikern där jag tittade synen (SKELAR FAN PÅ BÅDA ÖGONEN????) där optikern nog trodde att jag var hög då mina pupiller flippade ut........ MEN köpte ett par apsnygga brillor /här/ som antagligen kommer snart.
Annars så tittar jag på Halv Åtta Hos Mig (finnsvenskar asså lol) och luktar på mina godaaaa lakritsljus.
#MYYYS


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

sv: åh herregud läste din blogg förut men slutade när jag slutade blogga. kom och tänka på den igen för några dagar sen och sen ba kommenterar du, hello läskigt.
men ja, palla folk som inte kan komma på egna saker.




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback