You better run,you better run so hide,hide,I have burned your bridges.


 
mtwtfss | 


 
Alltså,det här med att min halsbränna kom tillbaks efter 1 h i skolan???? Skjut moi typ.
Kom på igår vid 00.00 att justfan min samhällinlämning ska ju in snart och jag fick lite panik under lektionen då jag inte kom på något att skriva om (litteratur under mellankrigstiden omfg) men en i klassen gav mig en idé så jag blev färdig!!!!!
MEN har NO-prov imorgon + matteprov varje lektion + svenskainlämning på fredag :-))))))))))))))))))))))))))))))
.........................
...............
NÄ,jag klarar det.
Har en massa Samarin.


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback