I got to phase you out my zone,hope you realize now that I am never coming home


 
mtwtfss | 


Lite mobilbilder från förra helgen när jag var i Borgstena. Var helt enkelt swag på morgonen (eller så har jag dåligt smink och mörkmörka ringar under ögonen.),fick smakat på nya Daim Jordgubb samt Loka Strawberry Ice Cream & båda smakerna var väl sådär lite mesig smak..,åt även lax,färskpotäter,romsås och sallad. ♥
 
Och tre bilder ifrån dagen,vilket startade med en kopp iskaffe ♥,utelek med kissen som blev traumatiserad och världens godaste pizza aka mozarella,pesto,salami & körsbärspizza!
 
Nu ska jag bråka med vårt dåliga internet och se varför den nya designen inte visas som den ska,redigera de sista Borgstena bilderna & se om samma säsong utav f.r.i.e.n.d.s .


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback