Haste we dizzy,we spin spin,all about money,the nice never ending.


 
mtwtfss | 


 
Outfittan idag dårå!!!! :pppp
Ska iväg till Borgstena igen yolo. Ska även se på Eurovision imorgon!!! Hejjar på Norge eller Svergie aw yiss.
Säger varenda år att jag ej ska se på programmet meeeeeeen det är så bra??? Älskar hur alla ba är med varann och är glada osv??
...............ah.


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

Skitsnygga byxor! Varifrån?


riktigt snygga byxor och riktigt snygg tygväska där!
svar: åh det är inget typsnitt tyvärr, det är ett overlay från sixfeetoverlay på instagram. Letar efter dom själv, så hittar jag dom eller något liknande så skulle jag kunna skicka vad dom heter? :))

Svar: ja,det skulle vara snällt! :)
♡ ida ♡



Då ska jag göra de då, jag hoppas bara att jag hittar dom själv! :)

alltså jag är fortfarande ett riktigt stort fan av dina menyboxar, jag älskar hur man ser liksom sin "profilbild" där i hörnet! Det är riktigt snyggt!




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback