the day mcr died.


 
mtwtfss  music | 


 
Vaknade upp till nyheterna om att My Chemical Romance har brutit upp.
Vill få ut mig alla känslorna men ändå inte,på senaste tiden så har det ändå känts som om de inte ens ville vara ett band längre och det gör mest ont.
Alla år som jag har vänt mig till deras musik,alla gånger då jag inte har velat leva längre så har deras musik vart där och för det så tackar jag dem. Tack för att ni räddade en liten ensam flicka som inte hade någon då. Jag tacker dem för musiken,känslan om att inte vara helt ensam. Jag tackar dem för de vänner jag har fått pga av musiken. Jag tackar dem helt enkelt.
Det gör ont att jag har tagit bort alla inlägg om dem i bloggen men det kanske är bäst hahah,så jag inte sitter och lipar ännu mer.
 
Tack Gerard,Frank,Ray,Bob & Mikey för alla år som ni har varit där för mig.


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

Hejsan cool blogg :D
Ja de är riktigt synd att de har splittrats :/
Hoppas allt är bra med dig och att du haft en awesome dag!
Kolla gärna in min blogg, en lite annorlunda tjejblogg ifrån dem andra :)
KEEP IT AWESOME!




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback