you know bitches envy me,cause you won't get rid of me.


 
mtwtfss | 


Hejzan alla fanz :P
Har äntligen fått internet igen.....................snällt att ni har vart inne på bloggen och saknat mig osv.. ♥
Haha,känner mig otrloigt sliskig när jag skrev det............
Annars rå?? Jo,jag är numera mer rödhårig,jävligt korthårig,skev i ansiktet efter pollenbajz + ögonvagel & bråkar med irri grannar.
 
Nu ska jag fortsätta att läsa igenom mina 100tals bokmärkta bloggar och alla inlägg efter typ två månader. :SSSSS


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

Sv: jo man sparar eller kopierar overlayet från hennes instagram, och sedan så sätter man det på bilden man vill ha det på. Och då väljer man "lighten" där bredvid fades osv. :)

Svar: ahaa okok,då får jag hitta ett annat sätt att göra det på..
♡ ida ♡



Jag vet inte om du har photoshop, men det finns ofta att göra överallt. Jag tror att man kan göra det i gimp och man kan göra det på pixlr.com osv. sedan finns det en app som heter picsart som är liksom lite speciellt till för overlayen :)




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback