19/7


 
mtwtfss | 


 
Ja hej,nu är jag här igen ಥ‿ಥ
Är typ helt död efter denna helvetiska dagen,varför var dagen helvetisk? lemme tell u
Vaknar upp till strålande sol och en vääldigt svullen käke,drar på mig finkläderna för att pigga upp mig.
Är på 'kursen' tills 15.00(!!!!!) och går i denna jobbiga värme ner till centrum för jag har köpt (fina) förstora platåskor på rean men såklart är min storlek slut i båda färgerna. :(
Aja sen drog jag för att hitta något svalt att ha på mig men köpte bara min favorit brillor för //bara// 40:-!!!!!
Sen kom jag hem 345 timmar senare med solsting och gråtfärdig.
Fin dag.


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback